افزایش ۹۰ درصدی کشفیات نیروی انتظامی با ایجاد «پلیس امنیت اقتصادی»

افزایش ۹۰ درصدی کشفیات نیروی انتظامی با ایجاد «پلیس امنیت اقتصادی»

فرمانده ناجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی را امسال راه‌اندازی کردیم که شروع به کار کرده و برکات خوبی را داشته و کشفیات ما امسال نسبت به سال گذشته حدود ۹۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۹۰ درصدی کشفیات نیروی انتظامی با ایجاد «پلیس امنیت اقتصادی»

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرتیپ حسین اشتری عصر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: استان هرمزگان به دلایل شرایط خاص و مرزی بودنش در بحث قاچاق کالا و ارز نیازمند کار ویژه ای بود که در این حوزه همکاران اهتمام ویژه ای داشتند و توفیقات خوبی ایجاد شد.

 وی ادامه داد: با موافقت مقام معظم رهبری، پلیس گمرک ایجاد شد و در ۱۰ گمرک استقرار پیدا کرد. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی را هم امسال راه‌اندازی کردیم که شروع به کار کرده و برکات خوبی را داشته و کشفیات ما امسال نسبت به سال گذشته حدود ۹۰ درصد افزایش داشته است. 

اشتری اضافه کرد: یکی از ویژگی های سردار ملکی (فرمانده انتظامی سابق هرمزگان) پیگیر بودن است که سوابق خوبی داشته اند و از این پس سردار جعفری که در سیستان و بلوچستان مشغول خدمت بودند راه وی را ادامه خواهند داد.

وی اظهار داشت: در سطح کلان، نیروی انتظامی موفقیت های بسیار خوبی را در سطح کشور کسب کرده و در تمام اتفاقات نقش‌آفرینی خوبی داشته است مانند رخداد سیل که طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیروی انتظامی خوش درخشید. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور عنوان کرد: در موضوع اربعین تمام توانمان را پای کار گذاشتیم و بیش از ۳۰ هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی برقراری امنیت و تسهیل تردد زائرین را به خوبی انجام دادند. 

 سردار اشتری تاکید کرد: در بحث برخورد با جرائم، کاهش جرائم خشن و کاهش تصادفات توفیقاتی داشتیم و به سمت هوشمندسازی پلیس در حال حرکت می‌کنیم تا  تجهیزات به روزی داشته باشیم و بتوانیم رضایت مردم را تامین کنیم.

 انتهای پیام/88052/ح


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1398برچسب:, | 18:43 | نویسنده : جوادصادقی چیگانی |